Jetts 24 Hour Fitness is part of Fitness & Lifestyle Group (FLG), HQ in Australia – We are Asia Pacific’s largest group of corporately owned health and wellness clubs. In 2017, the first Asian club was launched in Bangkok and right now in 2023, we are the number 1 gym in Thailand in terms of the number of clubs with a total of over 44 clubs with the slogan “Workout on Your Terms”.
Every employee at Jetts Fitness Thailand shares the same vision, we are eager to become “The Most Loved Gym”. To fulfill that vision, we must acquire love from three sources, love within our own organization, from us to our customers and business owners. Among all those, giving love to our team members is essential to achieving our goal and vision.
11
Provinces
44
Locations
35000
Members
800
Employees
‘ Jetts Love ’ in our brand
‘ Jetts Love ’ in People Development
‘ Jetts Love ’ Benefits
BE A GOOD HUMAN
We bring positive
Energy and attitude
to work every day.
We love what we
do and love why
we do it.
We act with
integrity and
honesty.
MEMBERS COME FIRST
We have the power to be the best part of someone's day.
We value every
interaction.
We care and provide
service that sets
us apart.
RELENTLESS IMPROVEMENT
We celebrate the
wins and grow from
the losses.
We challenge
ourselves and each
other to get better
every day.
We don't accept
the status quo.
TEAM BEFORE THE INDIVIDUAL
We're united by the
same purpose.
We work as a team to achieve our goals.
We share and celebrate success.
EMBRACE DIVERSITY & INCLUSION
We are proud of who we are and who we work for.
We don't just accept
individuality; we encourage it.
We pride ourselves on being authentic.
OWN IT
We show up everyday
with commitment and
own our work from
start to finish.
We take a’ no excuses approach everyday.
We have the courage
to do the right thing
"HR Asia Best Companies to Work for in Asia 2023"
WORK WITH US
We’re looking for bright minds with goal-oriented attitude to join our Jetts Thailand family to help us
create a limitless source of ideas and opportunities to build a sustainable future.
ตำแหน่งที่เปิดรับสมัคร
10 ตำแหน่ง
Jobs Opening
Sale and Wellness Consultant พนักงานขายและบริการประจำสาขา
สาขาที่เปิดรับ | สถานที่ปฏิบัติงาน | อัตรา |
---|---|---|
1. วุฒิการศึกษาระดับปวส.- ระดับปริญญาตรี ขึ้นไป
2. มีความสนในธุรกิจสุขภาพ
3. มีใจรักในงานบริการและการขาย
4. สามารถทำงานเป็นกะได้
5. มีความรู้ด้านการลดน้ำหนัก หรือดูแลสุขภาพ
6. มนุษย์สัมพันธ์ดี
หน้าที่ความรับผิดชอบ
- ต้อนรับลูกค้าที่เข้ามารับบริการภายในสาขา
- นำเสนอบริการ และโปรโมชั่นแก่ลูกค้า
- ดูแลลูกค้าขณะออกกำลังกาย ให้ใช้อุปกรณ์ได้อย่างถูกต้องปลอดภัย
- ให้คำแนะนำในการออกกำลังกาย และใช้อุปกรณ์แก่ลูกค้าอย่างเหมาะสม
- ดูแลความเรียบร้อยของอุปกรณ์ รวมถึงความเรียบร้อยภายในสาขา
- ออกบูธประชาสัมพันธ์เพื่อแนะนำบริการของบริษัท แก่ลูกค้าภายนอก
รายละเอียดเงินเดือนและค่าตอบแทน
- ฐานเงินเดือน 15,000 บาท
- ค่าคอมมิชชั่น (3,500 - 5,000 บาท/เดือน -ขึ้นอยู่กับผลงาน)
- ค่าดูแลสมาชิกรายชั่วโมง
- สิทธิ์สมาชิก Jetts 24 Hour Fitness ฟรี 24 ชั่วโมง
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพ
- ประกันชีวิต
- วันลาพักร้อน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
วันเวลาทำงาน
- 5 เว้น 6 วันต่อสัปดาห์ (หยุดเดือนละ 6 วัน)
- กะละ 8 ชั่วโมง (10.00 - 19.00) , (13.00 - 22.00)
Personal Trainer ผู้ฝึกสอนการออกกำลังกาย
สาขาที่เปิดรับ | สถานที่ปฏิบัติงาน | อัตรา |
---|---|---|
- จบการศึกษาวุฒิปริญญาตรี สาขาวิทยาศาสตร์การกีฬา,สาขาพลศึกษา หรือมีใบ Certificate จาก Fit Thailand หรือ ACE
- มีความรู้ความเชี่ยวชาญด้านการออกแบบโปรแกรมการออกกำลังกาย
- บุกคลิกภาพดี รูปร่างสมส่วน
- สามารถทำงานเป็นกะได้
1.ให้คำแนะนำด้านการออกกำลังกายให้กับสมาชิกและการใช้อุปกรณ์อย่างปลอดภัยและถูกวิธี
2.ออกแบบโปรแกรมการออกกำลังกายให้กับสมาชิกอย่างเหมาะสมตรงกับความต้องการ
3.แนะนำการออกกำลังกายให้กับสมาชิกที่สนใจใช้บริการ
4.เสนอขายโปรแกรมการออกกำลังกายให้แก่สมาชิกรายใหม่ และสมาชิกเดิมเพื่อรักษาฐานลูกค้า
5.ดูแลความสะอาดและรักษาอุปกรณ์การออกกำลังกายให้พร้อมใช้งานอยู่เสมอ
6.แนะนำผลิตภัณฑ์ส่งเสริมการขายแก่ลูกค้า ตามที่บริษัทกำหนด
7.งานอื่นๆตามที่ได้รับมอบหมาย
Club Administrator เจ้าหน้าที่ธุรการประจำสาขา
สาขาที่เปิดรับ | สถานที่ปฏิบัติงาน | อัตรา |
---|---|---|
คุณสมบัติผู้สมัคร
-ปริญญาตรีในสาขาที่เกี่ยวข้อง
-มีประสบการณ์ในงานขาย ในธุรกิจความงามหรือสุขภาพ
-บุคลิกภาพดี มีความรับผิดชอบ
-สามารถทำงานเป็นกะได้
รายละเอียดงาน
- ดูแลบริการลูกค้าในสาขา
- จัดทำข้อมูลสมาชิกลูกค้าในระบบ
- ดูแลจัดการระบบตัดเงินบัตรเครดิตของสมาชิก
- แก้ไขปัญหา และติดตามยอดเงิน ในกรณีที่การตัดเงินบัตรเครดิตมีปัญหา
- ช่วยเหลือสมาชิกในสาขาในการหาสมาชิกใหม่
- จัดทำรายงานประจำเดือน
Senior Business Development Manager – Hypoxi (Head of Hypoxi) Senior Business Development Manager – Hypoxi (Head of Hypoxi)
สาขาที่เปิดรับ | สถานที่ปฏิบัติงาน | อัตรา |
---|---|---|
• Minimum 7 years’ experience in comparable position.
• Minimum 5 years’ experience in managerial level.
• Experiences in health and wellness or related business.
• Proven experience in business development, Marketing, sales, or a related role.
• Strong understanding of budgeting, financial management, and revenue forecasting.
• Ability to work to KPI's and achieve and exceed sales targets.
• Ability to focus on execution and maximize growth opportunities.
• Influencing capability to lead and manage change.
• Able to relocate to visit all branches.
• Excellent communication (in-person).
• Knowledge of new developments in fitness.
• Ability to manage budgets and achieve associated performance targets.
• Understanding of health and fitness industry is a plus.
• Computer Literacy.
Role Responsibilities
• Furthering develop, implementing and managing sales strategy including outreach, working closely with the management to provide input to budgets and produce on-time reporting.
• Ensuring defined daily activity levels are set to achieve membership sales targets on a monthly basis.
• Work closely with the management to identify new opportunities for sales growth.
• Ensure achievement of business unit sales targets, Commission Performance and Reporting.
• Coaching, develop and motivate team to ensure effective achievement of company goals and objectives.
• Set up the new sales structure and sales standard procedure.
• Mentor and support employees to deliver exceptional customer service and meet sales targets and KPIs.
• Create marketing planning and ensure well following to success.
• Cross function management such as monthly promotion, campaign, etc.
• Support the business operations to ensure all branch reached standard
Club Manager Club Manager
สาขาที่เปิดรับ | สถานที่ปฏิบัติงาน | อัตรา |
---|---|---|
Qualifications
• Bachelor’s or master’s degree in sport and fitness or any related fields.
• At least 3 years management level.
• Experience as a Fitness Manager, Sales Manager or General Manager in fitness industry or hospitality industry will be advantage.
• Ability to work independently and self-motivated.
• Passionate about fitness
• Excellent negotiation skills.
• Has outgoing personality and love to work with people.
Role Responsibilities
• Strive to ensure every member has an outstanding experience every time they enter the club.
• Be a great, positive leader to other team members.
• To understand, follow and promote Jetts policies, procedures, and operational standards.
• To provide support, guidance and training to all team members including areas such as services, sales, policies, and procedures
• To provide support, guidance and training to the fitness professionals and to assist them to continually improve their jobs within the club.
• Maximize all opportunities to drive the Club to its operational capacity.
• To strive toward reaching monthly key performance indicators (KPIS) set by the company.
• Ensure the Club is clean and well presented at all times.
Manager Sale and Wellness Consultant Manager Sale and Wellness Consultant
สาขาที่เปิดรับ | สถานที่ปฏิบัติงาน | อัตรา |
---|---|---|
• Bachelor of the related field.
• 5 Years experience in Sales Management.
• Knowledge of Health and Beauty Business
• Leadership and Strong Team Management.
• Good on MS Office.
• Able to communicate in English
• Achieve growth and hit sales targets by successfully managing the sales team.
• Design and implement a strategic business plan that expands the company’s customer base and ensures its strong presence.
• Own recruiting, objectives setting, coaching, and performance monitoring of sales representatives.
• Build and promote strong, long-lasting customer relationships by partnering with them and understanding their needs.
• Direct all operational aspects including distribution operations, customer service, human resources, administration, and sales.
• Assess local market conditions and identify current and prospective sales opportunities.
• Develop forecasts, financial objectives, and business plans.
• Manage budget and allocate funds appropriately.
• Bring out the best of the branch’s personnel by providing training, coaching, development, and motivation.
• Locate areas of improvement and propose corrective actions that meet challenges and leverage growth opportunities.